Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2015 20:38 - КРАСОТАТА ЕСТЕСТВЕНА ДНЕС НЕ СЕ ТАЧИ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1632 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Народе зомбиран и провокиран,
от високи цени и престъпност шокиран,
няма нужда да обяснявам,
няма въпроси аз да задавам.
Реклами течат на изкуствени певици,
с силиконови устни и силиконови ...и,
по сайтове, блогове и интернет,
българският народ е от кич превзет!
Докато съм жива ще се моля на Бога,
Полина да не стига до силикон и дрога,
да не си плаща за разни реклами
и да не хленчи за участия и награди.
Красотата естествена май не се тачи,
силикона им скърца, но го търсят значи
както и скалпела, кича, парите,
дух. ценности къде са, мечтите...?!

Където не става доброволно,
насила го правят с децата ни !



МОЛЕТЕ СЕ, ЗА ВАС И ДЕЦАТА СИ,
ЗА ЗАПАЗВАНЕ НА НАЦИЯТА!











Гласувай:
12



1. inf0rmant - Какво да ти кажа? Като заклет риб...
28.06.2015 20:44
Какво да ти кажа? Като заклет риболовец, разбирам ги тези жени със силикона: трябва да заложиш примамка, за да клъвне шарана. :)
цитирай
2. gosho568 - Слушал съм песните на дъщеря ти още ...
28.06.2015 21:21
Слушал съм песните на дъщеря ти още преди десет години, когато се появи по телевизия "Планета", а мисля че съм я слушал и на живо на РД на "Планета" през 2004 или 2005. (само веднъж съм бил) Определено мога, да кажа, че тя е изключително талантлива и естествена за разлика от другите мафиозки, които са я окупирали и до ден днешен тази телевизия... От години вече слушам всичко друго, но не й фолк, а преди от време на време и тях ги пусках! Лошото е, че тия въпросни "звезди", повредиха една голяма част от по-младите, а в последно време наблюдавам и доста масонска символика в някои техни клипове... Поздрави!
цитирай
3. sekirata - Хи!
04.07.2015 23:24
inf0rmant написа:
Какво да ти кажа? Като заклет риболовец, разбирам ги тези жени със силикона: трябва да заложиш примамка, за да клъвне шарана. :)


Шарани вече няма,
защото и пара няма!
Малцина имат днес пари,
не са мъже те, разбери!

цитирай
4. sekirata - Благодаря...!
04.07.2015 23:32
gosho568 написа:
Слушал съм песните на дъщеря ти още преди десет години, когато се появи по телевизия "Планета", а мисля че съм я слушал и на живо на РД на "Планета" през 2004 или 2005. (само веднъж съм бил) Определено мога, да кажа, че тя е изключително талантлива и естествена за разлика от другите мафиозки, които са я окупирали и до ден днешен тази телевизия... От години вече слушам всичко друго, но не й фолк, а преди от време на време и тях ги пусках! Лошото е, че тия въпросни "звезди", повредиха една голяма част от по-младите, а в последно време наблюдавам и доста масонска символика в някои техни клипове... Поздрави!


Знаеш ли през какво е минала дъщеря ми?!
По чудо оживя,та и синът ми плаща и сега.
Полина мина през психо тормоз и насила психотропни и ...да повтаря-
"Откажи се от майка си, Откажи се от парите, Откажи се от пеенето, от .....от всичко, вегетирай!....

Ноооооооо..........
тези интервюта изчезнаха,тези предавания, статии.....
Всичко се купува,драги,всичко!
Отвратена съм меко казано, давя се от гнусота!!!!
Гадове са и са на свобода и то с пари,
що годе по здрави от жертвите си!
Не са само жени тази измет,
не са само от чалгата.
Нямам думи.
цитирай
5. gosho568 - Песента на Поли - "Тежка клетва" е уникална и определено мога да кажа, че ми харесва най-много от нейните песни! Иначе...
05.07.2015 01:41
sekirata написа:
gosho568 написа:
Слушал съм песните на дъщеря ти още преди десет години, когато се появи по телевизия "Планета", а мисля че съм я слушал и на живо на РД на "Планета" през 2004 или 2005. (само веднъж съм бил) Определено мога, да кажа, че тя е изключително талантлива и естествена за разлика от другите мафиозки, които са я окупирали и до ден днешен тази телевизия... От години вече слушам всичко друго, но не й фолк, а преди от време на време и тях ги пусках! Лошото е, че тия въпросни "звезди", повредиха една голяма част от по-младите, а в последно време наблюдавам и доста масонска символика в някои техни клипове... Поздрави!


Знаеш ли през какво е минала дъщеря ми?!
По чудо оживя,та и синът ми плаща и сега.
Полина мина през психо тормоз и насила психотропни и ...да повтаря-
"Откажи се от майка си, Откажи се от парите, Откажи се от пеенето, от .....от всичко, вегетирай!....

Ноооооооо..........
тези интервюта изчезнаха,тези предавания, статии.....
Всичко се купува,драги,всичко!
Отвратена съм меко казано, давя се от гнусота!!!!
Гадове са и са на свобода и то с пари,
що годе по здрави от жертвите си!
Не са само жени тази измет,
не са само от чалгата.
Нямам думи.

Ужас! Надявам се, един ден Димитровградския (Митьо), да си получи заслуженото! То се знае, че зад целият този кич на тази димитровградска машина за пари, не се крие само лук и разкош... но ако държавата си беше на място, тази компания не трябваше да я има и не би трябвало всичките и милиони да я спасят! Убедан съм, че ако не сега, то преди със сигурност е имало и каталог за "други" услуги на някои от момичетата...! А, психотронните вещества и оръжия, ако ги прилагат е УЖАСНО, но при техните финансови възможности, не се й съмнявам. Надявам се нещата при вас да се оправят, до колкото е възможно - максимално и никога повече да не се занимавате със тях и те да не ви занимават...
цитирай
6. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=z3o1beazPN4
08.07.2015 22:09
gosho568, не можах да разбера само защо само у нас така става-грозното,пошлото,кича, изкуственото....винаги е в болшинството?
Значи не сме народ, не сме качествени щом задушаваме ценностното и позволяваме разни "гъбични инфекции",да не кажа и смърт!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5281396
Постинги: 6067
Коментари: 3244
Гласове: 28689
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930